kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

22 April

Heey !


I guess, I'm just not feeling that ok right now, to be honest I feel like crap !




Idag, iaf, så har det inte hänt sådär jätte mkt, som vanligt när man är ledig, man vill bara jobba.
Jag jobbar hellre 24/7 än att sitta här hemma och mer eller mindre ruttna. =/
Som det känns som att man gör just nu, när hela världen är emot en, typ.
Jaja.. Tjat tjat, right ?!

Kollat på tv större delen av dagen, och suttit vid datorn med.
Sen kommer min räddande ängel igen, Linda, ringer och frågar om jag ska med ner till affären, hon skulle handla lite grejer till Danne, lite tårta och så :)
Och jag köpte en present med, haha.
Skickade först och främst ett sms till honom, där det stod;
"Grattis på födelsedagen din gamla skogspadda;)"
Vilket jag tyckte var hur kul som helst, och Danne som är alldelse för förutsägbar förstod ju självklart att det var jag som skickade det :P haha
Och sen hittade jag peeeerfekta presenten på ica :)

Bild;

Haha, passade den inte in lite på skogspadda grejen ? :):P


Han vart iaf glad, tror jag, eller jag hoppas det iaf :) haha !
Han har inte så mkt till val, annars så blir de stryk, ^^  eeeller hur ?! :P

Iaf, vi hämtade upp Danne i Alunda, och sen åkte vi hem till Gimo och fikade lite, åt lite tårta och kakor, och drack självklart kaffe med :)
Sen vart det bråttom, Linda skulle hinna till stallet och fixa innan hon skulle iväg och jobba, så race vart de, men mig släppte som av hemma iaf.
Så sen dess har jag inte gjort så mkt, inte så överdrivet mkt iaf, försökte få hit Bellabuus, men hon va tvungen att plugga lite, tråååkmåns :P
Och sen vart det mest tv och datorn för mig, vilket inte är heelt ovanligt, med tanke på att det är ju det jag brukar sysselsätta mig med nu förtiden.

Har beställt mina nya sommardäck med, så det är skönt att ha det gjort. Men sen så har jag ju lite problem därpå, kränga av de gamla däcken och kränga på de nya och balansera och grejja, måste göra en framvagnsinställning med.
Mkt nu, :P
Men pappa får hjälpa mig med det där, så att de blir ordentligt gjort ! :D

Sen har jag små fixat med min blogg lite, lagt in lite nya saker på sidan, som ni kan se här till höger :)
Ska fixa lite mer imorn, :)
För nu orkar jag inte, ska försöka sova nu hade jag tänkt.
Försöka var det ja.





Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback