kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Det vart en bra dag :)

Jag och Natta drack lite kaffe rökte lite för mycket, lite nervositet och sådär spökade mest från hennes sida.
Men när vi väl va hos Danne och pratade om hur vi skulle ha det och han ritade upp hennes och fixade så släppte det. Och hennes vart tok fin, har tyvärr ingen bild på den för jag hade inte min telefon närvarande men ska sno åt mig en bild när jag träffar henne nästa gång. :)
Min däremot, jag vart tooook nöjd ! Den vart bättre än vad jag hade förväntat mig, och då är man nöjd :)
'
'
Vad tycker ni ? :)
'
Praktiken gick bra den med, en lugn och skön kväll :) Kom hem, tvättade tatueringen och smorde in den, och nu sitter jag här vid datorn och kikar på BB :)
Ska väl ställa mig och ordna en matlåda senare tills imorn. Sista dagen på praktiken imorn, känner mig lite sentimental för det, kommer att sakna alla där. Både personal och pensionärerna.
Men det ska samtidigt bli skönt att komma tillbaka till skolan igen. :)
Saknar ju mina klassisar med. :D
Nej ska ta och mysa ner mig i soffan nu medans jag kikar på BB och sen blir det laga iordning matlåda. :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
Johanna säger:

Riktigt snygg tatuering :)

Skriven: - Hemsida: http://johannaaolsen.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback